Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Лідерський потенціал державних службовців у процесі професійної підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Логош, Христина
    Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх державних службовців й тих, хто перебуває на державній службі в процесі професійної підготовки у вищій школі та шляхом підвищення кваліфікації. Також у статті визначено, що запровадження оновленого змісту та форм професійної підготовки майбутніх державних службовців у ЗВО та запровадження тренінгових форм в процесі підвищення кваліфікації сприяє розвитку їх лідерського потенціалу, актуалізує інтерес до практичної діяльності в державній службі, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності державної служби. Стаття містить авторське трактування напрямів розвитку лідерського потенціалу державних службовців як в рамках спеціальних програм підготовки, так й в процесі професійної підготовки у ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    Висвітлено особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів в процесі професійної підготовки у вищій школі. Визначено, що застосування тренінгових та ігрових форм в процесі професійної підготовки сприяє розвитку лідерського потенціалу та лідерських якостей майбутніх менеджерів, актуалізує інтерес до практичної діяльності, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці в управлінській діяльності. Стаття містить авторське трактування проблематики використання тренінгових та ігрових методів у навчально-виховному процесі з метою розвитку лідерського потенціалу майбутніх менеджерів.