Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Відповідність навчальних програм ESP кафедри іноземних мов "ХПІ" розвитку загальних професійних компетентностей майбутніх ІТ-фахівців
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Гончаренко, Тетяна Євгенівна ; Костенко, Олена
    Стаття присвячена критичному аналізу навчальних програм ESP кафедри іноземних мов Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" щодо їхньої відповідності гармонійному розвитку загальних професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері ІТ. Розкрито дослідницьке питання щодо визначення змістовних акцентів та методичних прийомів, що застосовуються на кафедрі, завдяки яким досягається максимальний ступінь оволодіння згаданими компетентностями студентами-бакалаврами ІТ-спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність поняття "професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    Розглядається сутність поняття "професійна підготовка". Аналізуються наукова література, щодо визначення професійної підготовки. За результатами аналізу розкривається сутність поняття "професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів".
  • Ескіз
    Документ
    До питання переходу спеціальних кафедр до викладання фахових дисциплін англійською мовою
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Гончаренко, Тетяна Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    У статті розглядається роль педагогічних умов у структурі педагогічної науки. Показано, що реалізація педагогічних цілей і практичних завдань головним чином залежить від створення і дотримання педагогічних умов, що мають вузькодослідницький характер, але локально базуються вони на педагогічних законах, закономірностях, принципах та правилах. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється педагогічним умовам. З'ясовується роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки спеціалістів різних напрямків. Наведено загальну структуру системи забезпечення якості освіти на рівні вищого навчального закладу. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов на принципах філософії TQM ( тотального управління якістю), бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ-технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Англійська мова професійного спілкування як елемент фахової компетенції інженера
    (НТУ "ХПІ", 2009) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    Автором розглянуто об'єктивні причини, що заважають підвищенню якості мовної підготовки майбутніх фахівців. В статті доведено, що англійська мова професійного спілкування є важливим елементом фахової компетенції інженера.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методик викладання іноземної мови професійного спілкування
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    У статті автор розглядає важливість володіння іноземною мовою професійного спілкування в сучасних умовах. Аналізує методики викладання іноземної мови у ретроспективному аспекті. Визначає шляхи і методичні рекомендації щодо підготовки студентів з іноземної мови професійного підготовки в умовах скорочення навчального часу
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація вивчення іноземної мови як соціальна функція освіти
    (НТУ "ХПI", 2010) Гончаренко, Тетяна Євгенівна
    The paper deals with the factors of motivation while studying English for Specific Purposes (ESP). A new approach of maintaining students’ knowledge on ESP at а proper level is shown.