Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування стратегічно-діяльнісного компоненту лідерського потенціалу майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Горбач, Ігор
    На підставі теоретичного аналізу наукових джерел та з урахуванням особливостей та вимог до професійної діяльності персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України було визначено оптимальні педагогічні умови формування стратегічно-діяльнісного компоненту лідерського потенціалу майбутніх фахівців правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України та експериментально перевірено їх ефективність. Розглянуто можливість поєднання традиційних та інноваційних технологій навчання в рамках професійної підготовки персоналу пенітенціарної системи України. Проаналізовано ефективність організації інтенсивної інтерактивної роботи на заняттях шляхом застосування моделі концентрованого навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Структура комунікативної компетентності персоналу державної кримінально-виконавчої служби України
    (НТУ "ХПІ", 2018) Горбач, Ігор
    На основі аналізу наукових джерел та враховуючи специфіку професійної діяльності розглянуто, досліджено та визначено структурні компоненти комунікативної компетентності персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України. Виділено знання, вміння, навички та професійно важливі психологічні якості, які необхідні персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України для більш ефективного здійснення професійної діяльності. Наведено оптимальні педагогічні умови їх формування в умовах професійної підготовки на базі профільних навчальних закладів Державної кримінально-виконавчої служби України.