Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мовної ситуації у Східній Україні
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2019) Дроздова, І. П.; Чадаєва, К. Ю.; Грень, Лариса Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню мовної ситуації на Сході України, що пояснюється історичними та культурними аспектами, які мали місце, починаючи з ХVII століття до І чверті ХХІ століття; простежуються явища білінгвізму і полілінгвізму в окремих регіонах України; особлива увага приділена мовній ситуації, що склалася на тимчасово окупованих територіях на Сході України, де здійснюється тотальна політико-ідеологічна "русифікація"; доведено, що покращення мовної ситуації можливо за умов свідомого ставлення громадян України до збереження української літературної мови на всіх рівнях комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовного світу студентства як важливе завдання вищої школи
    (Донецький національний технічний університет, 2017) Грень, Лариса Миколаївна; Чадаєва, К. Ю.
    У статті розкрита роль вищого навчального закладу і педагогів у формуванні духовного світу студентства. Визначено поняття "культура", "духовність", "внутрішній світ особистості". Наведено практичні приклади з реалізації прищеплення молоді загальнолюдських цінностей, самореалізації її творчого потенціалу, реалізації духовних потреб в освітньо-виховному процесі кафедри (на прикладі тематичних вечорів "Колокольный звон пасхальный", роботи літературно-музичної студії; занять з релігієзнавства, етики та естетики).