Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті приділено увагу значимості викладання психолого-педагогічних дисциплін у студентів технічного та економічного профілю в умовах технічного вузу. Наголошено на сучасних вимогах до конкурентоспроможного фахівця технічного університету. Визначено роль психолого-педагогічної компетенції у формуванні особистості студента технічного вузу. Висвітлено необхідність надання професійних знань в області психології та педагогіки майбутньому професійному інженеру, технологу та економісту, яка допоможе йому правильно сформувати команду в організації. Відмічено роль гуманістичної психології у впровадженні в навчально-виховний процес професійної підготовки особистісно-орієнтованого підходу. Особливе значення присвячено інноваційним психолого-педагогічним вимогам до проведення лекцій, які сприяють формуванню психолого-педагогічної компетенції у студентів технічних університетів.Акцентовано увагу на принципах дидактики: научності, зв'язку теорії з практикою, спрямованості навчання на реалізацію мети освіти, доступності, наочності. Приділено увагу поняттю «позитивне мислення».
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарства в системі ринкових відносин
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Науменко, Марія Олексіївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Ковширко, В. С.
    В статті розглянуто сутність якості послуг та можливі шляхи підвищення якості послуг для забезпечення ефективного розвитку підприємства і підвищення його конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія досягнення успіху як напрям розвитку конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2013) Гура, Тетяна Віталіївна
    У статті аналізується актуальність впровадження дисципліни "Психологія досягнення успіху" в навчально-виховний процес для розвитку конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців. Зазначено проблеми формування конкурентоспроможності фахівців у технічних університетах. Висвітлено дослідження успішності в зарубіжній та вітчизняній психології. Особлива увага приділяється визначенню дефініції "успіх". Розглянуто особливості введення поняття успішності в категоріальний апарат психолого-педагогічного аналізу освітнього процесу. Визначено роль акмеологічного аспекту для розвитку професіоналізму майбутнього інженера-програміста.