Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Социально-психологические аспекты медицинского цинизма психологическая защита или профессиональная деформация
    (НТУ "ХПИ", 2017) Дюба, Г. П.; Давидов, П. Г.
    Статья посвящена анализу социально-психологических аспектов медицинского цинизма, в частности рассматривается социально-философские предпосылки возникновения и развития феномена цинизма. В частности, на основе психологических исследований даются рекомендации по диагностированию и профилактики негативных проявлений медицинского цинизма.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні погляди І. Я. Франка на формування громадськості та лідерських якостей сучасної молоді
    (НТУ "ХПІ", 2017) Давидов, П. Г.
    Стаття присвячена психолого-педагогічним поглядам І. Я. Франка на освіту та виховання, зокрема й на формування засобами національної педагогіки, національних традицій та базових сімейних цінностей громадянської свідомості та патріотизму у учнів та студентів. Аналізується актуальність педагогічних поглядів І. Франка у сучасних умовах реформування освітянської галузі та розбудови української держави на принципах демократії та гуманізму й формуванні лідерських якостей у осіб що навчаються на цих засадах.
  • Ескіз
    Документ
    Вища освіта України у міжнародному просторі: стрімкий розвиток чи можливий занепад
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Яворський, О. Ю.
    У статті розглядаються питання глобалізації світу та зростаюча роль освіти у соціалізації людей та мобільності населення. Досліджуються сучасний стан та потенційні можливості освітньої галузі України у інтеграції до європейського освітньо-наукового простору.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна роль освіти і знання у глобалізованому світі (до питання про корпаративну освіту)
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Саранов, В. В.
    У статті розглядається роль освіти в сучасному глобалізованому світі. Аналізується роль державної і корпоративної освіти у економічному зростанні України. Досліджується вплив знань і освіти та шляхи формування «людського капіталу» і суспільства знань у нашій державі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Ромашка, С. В.; Ромашка, О. О.
    Розкривається сутність пізнавально-креативного феномену та шлях і засоби його розвитку у професійній діяльності майбутнього спеціаліста. Аналізуються концепції вивчення психолого-педагогічних умов пізнавально- креативного мислення студентства та професіоналів, зокрема, теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Розглядається роль індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) та науково-дослідної роботи студентів (НДРС) у формуванні критичного мислення та пізнавально - наукової творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна філософія освіти в контексті модернізації університету
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.
    У статті розглядається сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку освітньої галузі України. Аналізуються проблеми з якими доводиться стикатися на шляху реформування й створення конкурентоздатної освіти. Запропоновані конкретні шляхи модернізації вищої освіти у глобалізованому суспільстві й визначені подальші перспективи дослідження проблем реформування вищої – університетської освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Безперервність освіти – нова філософія освітньої діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Поцулко, О. А.
    У статті розглядається концепт безперервної освіти як філософсько-педагогічний феномен. Здійснюється історико-філософський та онтологічний аналіз причин переходу від «кінцевої» до «безперервної» освіти. Розглядаються завдання і принципи безперервної освіти, та її креативний характер Аналізується роль освіти через усе життя, як процес розвитку й саморозвитку особистості та обґрунтується її значення для людини в процесі переходу до інформаційного суспільства.