Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Педагогическое мастерство преподавателей – фундамент формирования культуры нации
    (НТУ "ХПИ", 2015) Долгарев, Анатолий Васильевич
    В статье анализируется педагогический опыт проведения занятий с целью активизации познавательной деятельности учащихся, необходимой для формирования умения самостоятельно мыслить и выражать собственные суждения о процессах общественной жизни. Научным интересом автора данной статьи также стала проблема формирования творческого самостоятельного мышления у студентов ВУЗов. Особое внимание уделяется вопросу самостоятельного поиска решений проблемных ситуаций с целью развития у учащихся чувство ответственности, повышения интереса к теме и предмету обучения, а так же укрепление их волевых качеств. Освещаются главные цели проблемного обучения, в первую очередь таких как интеллектуальное и творческое развитие учащихся, а также овладения их знаниями, навыками, умениями и способами познания.