Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Керівництво культурою та цінностями організації, як функція управлінського лідерства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Дєгтяр, Олег; Непомнящий, Олександр
    У статті досліджуються класифікації організаційних культур, також виділені сукупності соціокультурних проблем, пов'язаних із зусиллями членів організації щодо інтеграції та взаємодії із зовнішнім середовищем. З'ясовані фактори, що визначають вплив управлінського лідера на організаційну культуру. В результаті дослідження визначено, що задача оптимізації використання потенціалу управлінського лідерства знаходить вираження в підтримці балансу впливу на організацію як єдиний організм та його окремі елементи. Управління цінностями як функція управлінського лідерства включає виявлення, формування та культивування цінностей, які, з одного боку, відповідають стратегії організації, з іншого боку, поділяються тими, хто являє собою людський ресурс реалізації обраної стратегії. Доведено, що управлінський лідер повинен вміти виділити спільні цінності із загального потоку інформації; визначати їх у відповідності зі стратегією організації; проявляючи граничну увагу до індивідуальних цінностей кожного працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Організація поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця у вищій школі
    (НТУ "ХПІ", 2018) Дєгтяр, Олег; Непомнящий, Олександр
    У статті досліджуються основні підходи до організації системи поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця у вищій школі, такі як положення системного підходу і теорії систем, синергетичного та кваліметричного підходів, розглянуто їх взаємозв'язок і взаємозалежність. З'ясовано, що основними принципами системного підходу до організації поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця у вищій школі є: цілісність, структурність, взаємозалежність системи. Відповідно до синергетичного підходу, система поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця у вищій школі володіє такими характеристиками, як випадковість і самоорганізація, дана система реалізується завдяки адекватному формулюванню мети контролю та визначення параметрів порядку його організації, а також обліку нелінійного характеру розвитку особистості студента. Запропоновано три групи методів кваліметрії, які можливо застосовувати у системі поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця, а саме: евристичні, математичні та інструментальні.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та зміст основних етапів становлення компетентнісного підходу до управління персоналом
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дєгтяр, Олег; Непомнящий, Олександр
    В статті наводиться узагальнений аналіз основних етапів становлення компетентнісного підходу до управління персоналом. Визначено, що моделям компетенцій, відводиться головна роль у системі управління компетентністю персоналу. Також запропоновано шляхи удосконалення напрямів впровадження компетентнісного підходу до управління персоналом в організаціях.