Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуально-психологічні детермінанти буллінгу у підлітковому віці
    (НТУ "ХПІ", 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Зуєва, Анастасія Геннадіївна
    Актуальність теми нашого дослідження зумовлюється тим, що на сьогоднішній день є необхідність вивчення індивідуально-психологічних детермінант буллінгу серед підлітків. У цьому віці формуються «Я» та власний кругозір. Підлітковий період характеризується підвищеною сенситивністю, тож шкільне цькування призводить до таких серйозних наслідків, як депресії, невротичні та адаптивні розлади. Тому, необхідно визначити особистісні показники, які впливають на соціальний статус учня. Метою нашого дослідження є виявлення основних індивідуально-психологічних детермінант буллінгу. Для досягнення мети дослідження розглянуто особливості підліткового віку, поняття буллінгу та його складові. Досліджено ряд індивідуально-психологічних детермінант буллінгу шляхом порівняння виявлених рис буллі та жертв. За допомогою кореляційного аналізу виявлено особистісні показники, які впливають на формування моделі поведінки жертви та кривдника, а регресивний аналіз дозволив виділити індивідуально-психологічні детермінанти «жертви». Запропоновано рекомендації щодо корекції значущих характеристик особистості задля профілактики буллінгу та подолання його наслідків.
  • Ескіз
    Документ
    Суб'єктивне благополуччя у становленні майбутніх фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2014) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Зуєва, Анастасія Геннадіївна
    Актуальність теми нашого дослідження зумовлюється тим, що на сьогоднішній день є необхідність вивчення суб’єктивного благополуччя при формуванні майбутнього фахівця у підлітків. У цьому віці формуються «Я» та власний кругозір. Саме у цей час відбувається професіональне самовизначення. Тому, необхідно визначити основні фактори, що впливають на переживання суб'єктивного благополуччя в підлітковому віці для подальшого становлення успішної особистості.