Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Соціальний контекст психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади в аспекті інтегральної теорії лідерства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Семенова, Алла Василівна; Зуєва, Лариса Євгеніївна
    Обґрунтовано, що судова реформа, яка послідовно відбувається в Україні, потребує удосконалення не тільки нормативно-процесуальної діяльності, але й врахування психолого-педагогічних закономірностей у сфері судочинства, системи суддівської освіти. Здійснено аналіз стану розробленості проблеми психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади в аспекті інтегральної теорії лідерства. Конкретизовано сутність і принципи соціального контексту як основоположного чинника суддівської освіти в Канаді. Розкрито сутність феномену "доброчесність судді" у цілісному системному аспекті з психолого-педагогічних позицій вивчення національного соціального контексту. Схарактеризовано важливість та перспективи щодо запровадження соціального контексту психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України на основі інтегральної теорії лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальна цілісна синергетична модель психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти
    (НТУ "ХПІ", 2017) Зуєва, Лариса Євгеніївна
    В статті розглянуто сутність концептуальної цілісної синергетичної моделі психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти. Доведено, що підґрунтям концептуальної моделі виступають принципи синергетики, якими канадські керівники суддівської освіти пояснюють ефективність реалізації "Десяти принципів соціального контексту суддівської освіти". Виявлено загальні закономірності використання концептуальної цілісної синергетичної моделі психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти з позицій людиноцентричного, аксіологічного, акмеологічного, андрагогічного та синергетичного підходів. Пояснено зв’язок концептів-етапів, закономірностей та критеріїв "доброчесності судді" в цілісному аспекті духовно-рефлексивного виміру психолого-педагогічної підготовки професійних суддів.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії педагогічної майстерності І. А. Зязюна – підґрунття психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2016) Зуєва, Лариса Євгеніївна
    У статті розкрито сутність критеріїв педагогічної майстерності І. А. Зязюна для суддів-викладачів як підґрунтя психолого-педагогічної підготовки професійних суддів в Україні. Критеріями педагогічної майстерності суддів виявлені з одного боку: доцільність (за спрямованістю); продуктивність (за результатами); діалогічність (за характером стосунків з тими кого навчають); оптимальність (у виборі засобів); творчість (за змістом). А з іншого боку – характеристиками професійної майстерності суддів виступає цілісний результат синтезу цих процесів: професійне самовизначення; професійна орієнтація; професійна діяльність; професійна активність; професійна компетентність; професійний досвід.