Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гуревич, Роман Семенович; Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянута проблема вдосконалення системи освіти у ВНЗ на основі розвитку електронного навчання і переходу до смарт-освіти, наведено визначення смарт-освіти, використання сучасних ІКТ, розроблення масових відкритих онлайн-курсів та їхнього використання в навчальному процесі ВНЗ, підвищення кваліфікації працівників та їхньої перепідготовки, розглянуті три складові: технологічна, організаційна, педагогічна, що покладені в основу реалізації смарт-освіти у ВНЗ. Реалізація смарт-освіти у ВНЗ сприятиме одержанню компетентностей і компетенцій відповідно до швидко змінних умов сучасного ринку праці та підготовки особистості до навчання впродовж усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні освітні технології у вищих навчальних закладах
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гуревич, Роман Семенович; Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуті підходи до здійснення інноваційного процесу навчання у ВНЗ – дистанційного навчання, його складових та різних моделей організації навчального процесу. Особливе місце відводиться використанню інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблення та впровадження інтелектуальних навчальних систем на основі ІКТ сприятиме підвищенню якості професійної освіти у ВНЗ. Особлива увага приділена використанню інтерактивного навчального середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інтерактивні технології навчання студентів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гуревич, Роман Семенович; Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуто процеси впровадження інтерактивних технологій навчання, що базуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій і мереж, а також проблеми, що виникають при цьому. До таких технологій прийнято відносити електронну пошту, форум, чат, відеоконференцію, проектні технології, Веб-квест, Блог, Блог-квест. Проаналізовано їх вплив на характер навчально-пізнавальної діяльності студентів та на їх включеність до процесу пізнання. Доведено, що спільна діяльність студентів при використанні інтерактивних технологій відкриває можливості кожному з них вносити свій особистий індивідуальний внесок. Завдяки цьому у процесі роботи відбувається обмін знаннями, ідеями, засобами діяльності. Показано, що системне застосування цих технологій в навчально-виховному процесі істотно сприяє підвищенню якості професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Використання електронного навчання в сучасних ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті описана одна із счасних моделей навчання е-learning, умови її використання, створення електронних засобів навчання, вимоги, переваги та недоліки їхнього впровадження в навчальному процесі ВНЗ, а також використання сервісів соціальних медіа для здійснення навчання впродовж усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні моделі освіти: переваги та недоліки
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кадемія, Майя Юхимівна
    В даній статті розглядається проблема модернізації освіти на основі використання e-learning, m-learning, u-learning у здійсненні змішаного навчання та відповідних переваг і проблем, а також шляхів їхньої реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетенції майбутнього фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуто основні підходи до проблеми формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. Проаналізовані різні підходи до їх визначення і зроблено відповідні висновки.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої активності студентів ВНЗ на основі використання технології "Портфоліо"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Кадемія, Майя Юхимівна; Кобися, А. П.
    У статті розглядається сучасна педагогічна технологія "Портфоліо", її визначення, тип, структура, створення "Електронного портфоліо" і використання спеціальної підготовки майбутнього вчителя, підвищення його професійних компетентностей і конкурентоспроможності на ринку праці.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ресурсів Iнтернет у підготовці майбутнього вчителя
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуто можливості Інтернет та його використання у підготовці майбутнього вчителя на основі використання інтерактивного середовища та засобів навчання у співпраці з викладачами та колегами, одержання та збагачення власних знань, розвитку культури, самостійності та можливості працювати у співпраці
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці майбутнього педагога
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті висвітлена проблема підготовки майбутнього педагога на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій, підвищення якості їхньої професійної підготовки, розвитку навичок самостійної організації навчальної та дослідницької діяльності
  • Ескіз
    Документ
    Формування інформаційно-комунікаційної компетентності у студентів педагогічного вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуто формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів педагогічних ВНЗ, етапи її реалізації в навчальному процесі та підвищення якості підготовки майбутніх педагогів на цій основі