Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні завдання підготовки організаційних психологів та психологів праці в країнах Європейського Союзу (в контексті реалізації проекту "Європейського диплому з психології")
    (НТУ "ХПІ", 2010) Карамушка, Людмила Миколаївна
    У статті в рамках аналізу напрямків діяльності, які здійснюються в країнах Європейського Союзу з метою розробки та впровадження єдиних стандартів діяльності психологів та їх реалізації в процесі університетської підготовки психологів висвітлено зміст професійних компетенцій, які повинні бути сформовані у психологів, які працюють в сфері організаційної психології та психології праці. Підкреслено їх роль в забезпеченні організаційного розвитку сучасних організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні чинники професійного стресу у держслужбовців
    (НТУ "ХПІ", 2013) Карамушка, Людмила Миколаївна; Куриця, Денис Іванович
    У статті зазначено основні організаційно-психологічні проблеми в діяльності держслужбовців, які обумовлюють виникнення професійного стресу. Подано модель професійного стресу в держслужбовців. Проаналізовано рівень професійного стресу в держслужбовців. Виявлено зв’язок між рівнем професійного стресу держслужбовців та такими чинниками: особистісними (індекс персональних ресурсів, персональна компетентність у часі, копінг-стратегії); організаційно-професійними (посада, напрям освіти держслужбовців) та соціально-демографічними (вік, стать, наявність дітей та їх кількість) характеристиками держслужбовців; соціально-психологічним рівнем розвитку групи в підрозділі держадміністрації, в якому працюють держслужбовці. Висвітлено потребу держслужбовців в антистресових програмах
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку психологічної готовності аспірантів технічних університетів до роботи в команді
    (НТУ "ХПI", 2010) Карамушка, Людмила Миколаївна; Філь, Олена Анатоліївна; Блешмудт, Павло Петрович; Васильєва, Ірина Геннадіївна
    The article presents the results of special empiric study which reveals the peculiarities of development of psychological readiness for team-work in post-graduate students of technical universities. The main components of psychological readiness are thoroughly analyzed: а) cognitive component (post-graduate students’ joint knowledge of the role of team in organizational functioning); b) motivational component (post-graduate students orientations for personnel, task and team-work); c) operational component (post-graduate students orientation for fulfilling main functions and role positions in teams). The conclusion regarding the insufficient level of development of post-graduate students’ psychological readiness for team-work and the necessity of their special training is made.
  • Ескіз
    Документ
    Когнітивний компонент психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів до здійснення майбутньої професійної кар'єри: рівень та чиники розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2012) Карамушка, Людмила Миколаївна; Канівець, Тетяна Миколаївна
    У статті розкрито зміст когнітивного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів до здійснення майбутньої професійної кар'єри. Проаналізовано основні складники когнітивного компонента, що входять до такого виду психологічної готовності. Розкрито взаємозв'язок між рівнем розвитку когнітивного компонента психологічної готовності студентів вищих навчальних закладів та організаційно-професійними й соціально-демографічними чинниками.