Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Теорія і практика формування лідера"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга Віталіївна; Бондаренко, Вікторія Вадимівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Рівень тривожності як фактор агресивної поведінки першокурсників в контексті дослідження лідерського потенціалу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шквиря, А. Н.; Квасник, Ольга Віталіївна
    У статті розглянуті фактори, які впливають на поведінку підлітка. Проведена діагностика підлітків на виявлення рівня тривожності та агресії в процесі навчальної діяльності першого курсу. Виявлений взаємозв`язок між агресивністю та тривожністю у підлітків та можливі причини виникнення даного явища. Доведено ,що агресивність та тривожність мають тісний взаємозв’язок та впливають на розвиток лідерського потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування соціокультурної компетентності студентів технічних університетів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2014) Квасник, Ольга Віталіївна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київський університет імені Бориса Грінченка. – Київ, 2014. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування соціокультурної компетентності студентів технічних університетів. У дисертації вивчено сучасний стан дослідження питання формування соціокультурної компетентності в педагогічній теорії та практиці; соціокультурну компетентність студента технічного університету визначено як інтегративну якість особистості фахівця інженерно-технічного напряму, що відображає його здатність до соціокультурної діяльності та спілкування в полікультурному професійному середовищі та соціумі в цілому; обґрунтовано взаємопов‘язані структурні компоненти соціокультурної компетентності (емоційно-моральний, діагностично-прогностичний, когнітивний, діяльнісно-комунікативний, особистісний); визначено критерії (емоційно-ціннісний, аналітико-прогностичний, когнітивний, діяльнісно-практичний, мотиваційно-цільовий), показники та рівні (високий, достатній, низький) її сформованості у студентів технічних університетів; розроблено та впроваджено модель формування соціокультурної компетентності студентів технічного університету у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін; здійснено відбір змісту, форм і методів формування соціокультурної компетентності студентів технічного університету у процесі вивчення дисциплін «Психологія», «Педагогіка» та «Психологія управління» психолого-педагогічного циклу; експериментально перевірено ефективність впровадження відібраних змісту, форм і методів формування соціокультурної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка формування і розвитку ціннісних орієнтацій
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2007) Квасник, Ольга Віталіївна
    У роботі розглянуто динаміку формування і розвитку ціннісних орієнтацій відносно диференціації поколінь. Автор підкреслює важливість інституту вищої освіти для процесу адаптації майбутніх фахівців у соціокультурному просторі сучасного світу.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурна компетентність майбутнього інженера в контексті готовності до професійної діяльності
    (Донецький національний технічний університет, 2009) Квасник, Ольга Віталіївна
    З’ясовано сутність поняття "компетнтності″, "професійної″ та "соціокультурної компетентності″. Зроблено спробу довести необхідність реалізації системи формування соціокультурної компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця та виявлено умови, необхідні для її функціонування та розвитку в контексті готовності до професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурна компетентність як провідний чинник адаптації майбутнього інженера у професійній сфері
    (НТУ "ХПІ", 2008) Квасник, Ольга Віталіївна
    Автор досліджує поняття «компетентності» і «компетенції» і встановлює сутність поняття соціокультурної складової. Вказує на необхідність підвищення ефективності процесу освіти як основної галузі формування національної гуманітарно-технічної еліти. У статті доводиться необхідність становлення високопрофесійного фахівця і підвищення рівня адаптаційних процесів до професійної діяльності завдяки введенню в процес підготовки інженера до професійної діяльності соціокультурної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка висококваліфікованого інженера як одне з основних завдань вищої освіти (у контексті Болонського процесу)
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга Віталіївна
    Автором уточнено зміст підготовки майбутніх інженерів, визначена роль освіти в зв'язку з впливом Болонської декларації та зміною підходів в освіті, в тому числі і до процесу підготовки інженерів (від традиційного до особистісно - і діяльно орієнтованому). У статті проаналізовано та розкрито сучасні підходи і прийоми підготовки майбутнього інженера до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вказано на необхідність створення і фіксації в нормативних документах ефективної моделі професіонала в процесі підготовки майбутнього фахівця.