Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2015) Брюханова, Наталія Олександрівна; Корольова, Наталія Валеріївна
    Статтю присвячено проблемі моделювання, під яким розуміється дослідження об'єктів пізнання на їх моделях, що є обов'язковим етапом у науково-методичних пошуках способів удосконалення дидактичних складників освітнього процесу. У свою чергу, модель – це схематичне представлення ключових характеристик педагогічних систем, процесів, ситуацій. Розглянуто також відмінні ознаки моделей взагалі та педагогічних моделей зокрема, їхні види й вимоги, яким повинні відповідати педагогічні моделі; відмінні ознаки та принципи педагогічного моделювання, підходи, які застосовуються у процесі педагогічного моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2013) Корольова, Наталія Валеріївна
    Статтю присвячено проблемі підвищення якості формування у майбутніх інженерів-педагогів компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін. Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів вищої освіти, методична система повинна базуватися на моделі компетентності майбутніх інженерів-педагогів, яка містить систему компетенцій, що відображають ознаки знаннієвого, вміннієвого і особистісного компонентів; метод, який забезпечує формування компетентності з проектування методик навчання на репродуктивному і продуктивному рівнях; модель засобів управління процесом формування компетентності, яка забезпечує одночасне формування знань, умінь і професійно важливих якостей і покрокове управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделі компетентності з проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2012) Корольова, Наталія Валеріївна
    The article is devoted the problem of upgrading forming for the future engineersteachers of competence from planning of methods of studies of electroenergy disciplines. Cer­tainly, that for realization of requirements of state standards of higher education the methodi­cal system includes the model of competence of future engineers-teachers, which contains the system of jurisdictions and represents the signs of knowledges, abilitiesand personality components of jurisdictions. The models of competence of planning of methods of teaching of electroenergy disciplines of future engineers-teachers consist of the system of jurisdictions: analytical, forecasting and structural, which are built on the signs of knowledge, abilities and personality components and presented in two forms: in structural and as a great number of signs.