Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійних компетенцій магістрантів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" щодо моніторингу якості освіти у вищій школі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Костиря, Ірина Валентинівна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Галузевий та регіональний контекст підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"
    (2022) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна; Середа, Наталія Вікторівна; Костиря, Ірина Валентинівна
    Стаття присвячена питанню підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти другого та третього рівня спеціальності 011 "Оосвітні, педагогічні науки". На підставі системного підходу розкрито сутність галузевого та регіонального контексту підготовки магістрів та докторів філософії в умовах технічного університету. Встановлено регіональну специфіку освітньої галузі, спрямовану на підвищення якості інноваційної підготовки і процесу навчання фахівців (різних напрямів: інженерного, економічного, управлінського тощо), процесу викладання (підвищення рівня майстерності, педагогічного потенціалу, формування викладацького лідерства тощо). Представлена розгорнута характеристика освітньо-професійної програми (ОП 011) та освітньо-наукової програми (ОНП PhD 011), які відповідають тенденціям розвитку спеціальності та ринку праці, місії та стратегії розвитку НТУ "ХПІ" до 2025 року. Окреслено інноваційні напрями модернізації підготовки магістрів та докторів філософії вказаної спеціальності в умовах технічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Роль рівня самооцінки в формуванні майбутніх харизматичних лідерів
    (2021) Костиря, Ірина Валентинівна; Корженко, Аліна Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні особливості агресивної поведінки у майбутніх лідерів
    (2021) Костиря, Ірина Валентинівна; Анохіна, Анастасія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль харизми у формуванні лідерських якостей майбутніх педагогів вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кущенко, А. С.; Костиря, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Психологія екстремальних та кризових ситуацій
    (ФОП Іванченко І. С., 2022) Романовський, Олександр Георгійович; Черкашин, Андрій Іванович; Грень, Лариса Миколаївна; Костиря, Ірина Валентинівна; Олінковська, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій Іванович
    Основною метою цього курсу є таке: сформувати професійно важливі уявлення у студентів щодо методологічних основ екстремальної та кризової психології, з пояснювальними теоріями поведінки людини в ситуації невизначеності та непередбачуваності.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні аспекти формування професійної та загальної етики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Костиря, Ірина Валентинівна; Косс, Андрій Миколайович
    В статті розкрито формування професійної та загальної етики у майбутніх фахівців; підкреслено необхідність підтримання психічного здоров’я здобувачів освіти; впровадження технологій для креативної трансформації та модернізації сучасної вищої освіти студентів; розвиток загальної етики для формування базису професійної етики. Розкрито сутність технології формування компетентностей загальної та професійної етики у майбутніх викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальна перевірка ефективності формування комунікативних навичок у майбутніх фахівців-лідерів в Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Костиря, Ірина Валентинівна
    В статті пропонуються результати експерементального дослідженя ефективності залучення майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до самостійної практичної діяльності, яка передбачає використання інтерактивних форм і методів виховання для застосування комунікативних і рефлексивних умінь та зумовлює формування комунікативних навичок.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерська позиція як компонент особистості майбутнього фахівця
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Костиря, Ірина Валентинівна; Філіпенко, Лариса Володимірівна
    В статті розкрито поняття лідерської позиції майбутнього фахівця в контексті його зв’язків із особистісними якостями. Розглянуто останні дослідження, присвячені темі лідерської позиції. Уточнено, що лідерська позиція майбутнього фахівця представляє собою особистісне утворення, що включає в себе усвідомлення майбутнім фахівцем готовності до виконання ролі лідера та здатності до організаційного впливу на виробничий колектив, вона ґрунтується на лідерському потенціалі особистості й формується в процесі засвоєння лідерської ролі в різних життєвих ситуаціях, включаючи умови професійної сфери. Представлені результати дослідження лідерської позиції у майбутніх фахівців різних професійних спрямувань. Визначено, що більшість майбутніх фахівців характеризуються наявністю необхідних для розвитку лідерської позиції особистісних рис, але їхній досвід під час здобуття освіти не дає можливості приміряти на себе роль лідера, що чинить негативний вплив на їхню мотивацію розвитку лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічна характеристика і роль гендера в сучасному світі для майбутніх лідерів-управлінців
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Костиря, Ірина Валентинівна; Корженко, Аліна Сергіївна