Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні компоненти особистості майбутнього лідера
    (2021) Косс, Андрій Миколайович; Костиря, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина Валентинівна
    Ці методичні рекомендації призначені для надання студентові необхідної допомоги у належній підготовці та виконанні курсової роботи з дисципліни «Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців». У рекомендаціях детально наведено основні вимоги до змісту і характеру роботи, структури роботи у цілому та кожного її розділу, а також необхідні довідкові матеріали з оформлення пояснювальної записки відповідно до вимог чинних нормативних документів, рекомендовану літературу, посилання на дистанційний курс.
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських навичок у майбутніх викладачів вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Костиря, Ірина Валентинівна; Шокало, Дарья Вікторівна
    Найбільш важливі особистісні риси лідера у вищій школі: оптимізм, комунікативність, здатність йти на виправданий ризик, цілеспрямованість, тактовність і уважність, цілісність і послідовність, емпатія, здатність до об'єктивної самооцінки. Лідерство – складний соціально-психологічний процес групової диференціації. З метою вирішення проблеми формування лідерських якостей у майбутніх викладачів у студентському колективі ми дослідили поняття "лідерство", отже можна уточнити, що сутність лідерства полягає у визнанні права лідера на організацію спільної діяльності, спрямованої на задоволення інтересів даного співтовариства, в його впливі на оточуючих людей.