Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Характер еліти і лідерів як показник якості суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кремень, Василь Григорович
    Розглядається взаємозв’язок і взаємозалежність між характером еліти і лідерів, що формуються у певному суспільстві, та якістю цього суспільства. Запропоновано зміст поняття якості суспільства. Показано механізми впливу еліти і лідерів на напрямки і характер розвитку суспільства і впливу суспільства на характер еліти і лідерства, які повинні розуміти і враховувати його інтереси у своїй діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Духовні вектори спілкування
    (2015) Кремень, Василь Григорович; Завєтний, Сергій Олександрович; Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Освіта в контексті сучасних соціокультурних змін
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кремень, Василь Григорович
    Автор зазначає про необхідність формувати людину, зугарну жити в системі постійно змінюваних координат, спроможну сприймати і творити зміни, здатну відокремити розумні зміни від нерозумних. В статті розкрито сучасні тенденції у освітньому та культурному середовищі, та вказано на необхідність кардинальної реформ із збереженням кращих тенденцій традиційної освіти та обережним введенням новітніх розробок та інноваційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна синергетика: понятійно-категоріальний синтез
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кремень, Василь Григорович
    Педагогічна синергетика, що пояснює розвиток складної системи, якою є освіта, є новою філософією освітнього процесу. Педагогічна синергетика дає можливість по-новому підійти до розроблення проблем розвитку педагогічних систем і педагогічного процесу, розглядаючи їх насамперед із позицій відкритості, співтворчості та орієнтації на саморозвиток. Основними її принципами є системність та міждисциплінарність. Методологія синергетики може бути основою для прогностичної та управлінської діяльності в сучасному освітньо-педагогічному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кремень, Василь Григорович; Биков, Валерій Юхимович
    У статті розкрито шляхи освітнього застосування предметного простору об'єктивного (реального) світу. Надано тлумачення термінів відповідних предметно-інформаційних утворень: електронні освітні ресурси, інформаційні (інформаційно-освітні) середовище i проcтiр навчального закладу та педaгогiчної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти, Глобальний інформаційно-освітній проcтiр.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні аспекти освітньої діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кремень, Василь Григорович
    У статті простежено тенденції формування цінностей освіти як відповідь на виклики сучасного цивілізаційного поступу. Співвіднесено стратегію виходу на передні рубежі постіндустріального розвитку країни з цілями й цінностями національної системи освіти. Зазначено необхідність інтеграції науки й освіти в навчальному процесі. Наголошено на активності особистості у здобутті знань, розвитку та самоствердженні. Підкреслено необхідність формування сучасного світогляду, орієнтованого на сприйняття й активне творення майбутнього.
  • Ескіз
    Документ
    Філософія самоідентифікації країни в контексті її майбутнього
    (НТУ "ХПI", 2010) Кремень, Василь Григорович
    Philosophical essence and terms of identity of the country through the structure of appear­ances and senses of community of historical fate, high spirituality and culture of people are analysed. The ideal two-tier model of self-identification is considered — civil and ethnic, where culture, language and religion of majority come forward as the kernel of cultural sphere of society around which the nation is formed as civil multiethnic education.