Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація університету в контексті викликів ХХІ століття
    (НТУ "ХПІ", 2017) Курбатов, С. В.
    В статті аналізується трансформація класичної моделі університету в сучасних умовах. Зроблено акцент на кризу університетської освіти наприкінці ХХ – початку ХХІ сторіччя та пов’язані з нею виклики, які переживає сучасний університет. Серед цих викликів: масовий характер університетської освіти, бюрократизація університетського життя, скорочення державного фінансування, комерціалізація університетського середовища. Відповідно, формуються нові механізми оцінки університетської діяльності, зокрема університетські рейтинги, а на основі парадигми лідерства змінюються управлінські відносини всередині університету
  • Ескіз
    Документ
    Дискурс філософії освіти у працях Василя Кременя
    (НТУ "ХПІ", 2016) Курбатов, С. В.
    Стаття присвячена розгляду становлення наукового дискурсу філософії освіти у працях Василя Кременя в контексті виникнення та розвитку української традиції філософського осмислення освіти та є авторизованим перекладом статті, надрукованої англійською в журналі Pedagogika Filozoficzna. – 2015. – № 1. – С. 81-85. Обґрунтовано, чому саме філософія освіти впродовж значного періоду часу відігравала роль теоретико-методологічного підґрунтя реформи освітньої систем нашої країни. Простежено еволюцію розуміння філософських підходів до розуміння освіти, включаючи її людиноцентристські принципи, інноваційні виміри та синергетичні підходи до цілісного розуміння.
  • Ескіз
    Документ
    Історична генеза теоретичного дискурсу університету
    (НТУ "ХПІ", 2013) Курбатов, С. В.
    У статті розглядається процес формування сучасного теоретичного дискурсу університету в історичній ретроспективі. Особливу увагу приділено аналізу творчої спадщини Вільгельма фон Гумбольдта та її інтерпретації в сучасній вітчизняній та англомовній літературі. Наголошується на важливості спадкоємності як принципу існування університету в умовах суспільних трансформацій.