Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування критичного мислення у майбутніх офіцерів інтерактивними методами дистанційного навчання як педагогічна проблема
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Гончарук, С. С.
    В роботі пропонується для формування критичного мислення у майбутніх офіцерів використовувати інтерактивні методи діалог, ситуативне навчання та наставництво. Ці методи можуть бути реалізовані у дистанційному навчанні та забепечують результативність.
  • Ескіз
    Документ
    Організація діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами ІКТ у ВВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Лозко, Андрій Андрійович
    Навчання на основі компетентностей – це перехід до гнучкої структури, яка дозволяє курсантам просуватися у навчанні після демонстрації майстерності, що часто відбувається у їхньому власному темпі з використанням технологій дистанційного навчання. Основною перевагою цього підходу є постійна діагностика з боку викладача та самооцінювання курсанта.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний процес у масовому відкритому дистаційному курсі
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кухаренко, Володимир Миколайович
    Describes the main features of the massive open on-line courses(openness,self-control, cooperation),which are conducted in Canada and the U.S. in the last three years. In such courses taking part by 500 to 2,500 students from around the world. Results of a pilot study participants of the CIS in open on-line course "Strategy of distance learning in corporations" are analyzed.