Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами ІКТ
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кізім, Світлана Степанівна
    У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності майбутнього педагога в умовах компетентністного підходу засобами ІКТ. Виокремлено можливості електронного навчально-методичного комплексу для формування професійної компетентності майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи використання мережевих технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кізім, Світлана Степанівна
    У статті розглянуто ефективність та можливості використання блогів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Використання блогів, дозволяє учасникам навчального процесу ефективно впроваджувати ІКТ у професійну педагогічну діяльність, розширює світогляд педагогів, створює відкрите середовище для спілкування та навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання соціальних сервісів у професійній підготовці майбутніх учителів технологій
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кізім, Світлана Степанівна
    У статті розглянуто ефективність використання соціальних сервісів та їх можливості в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Соціальні сервіси Веб 2.0 дозволяють майбутнім учителям технологій накопичувати, створювати та редагувати навчальні матеріали за допомогою комп’ютерних мереж.