Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Естетичні цінності у людиноцентристській філософії І. А. Зязюна
    (НТУ "ХПІ", 2016) Лавріненко, Олександр Андрійович
    У статті розглядається наукове обґрунтування категорії "Цінності" у творчому доробку видатного українського вченого ХХ-ХХІ століття – І. А. Зязюна. На основі публікацій із особистого архіву філософа, спогадів та статей розкрита сутність провідних людських цінностей – Краси, Добра, естетичної гармонії поступу індивідума в суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність в освітньо-виховній системі Харківського Імператорського університету
    (НТУ "ХПІ", 2010) Лавріненко, Олександр Андрійович
    В статье автором рассматривается проблема развития педагогического мастерства будущих учителей и преподавателей высших учебных заведений в образовательной и воспитательной системе Харьковского Императорского университета в ХІХ веке. Акцентировано внимание на творческих поисках формирования профессионального совершенства и мастерства как атрибутивной составляющей педагогического действия работников образовательной сферы обозначенного исторического периода.
  • Ескіз
    Документ
    Ідеї педагогіки добра у творчій спадщині Івана Зязюна (1938–2014 рр.)
    (НТУ "ХПІ", 2015) Лавріненко, Олександр Андрійович
    У статті розглянуто філософські і науково-педагогічні підходи до позначення феномена педагогіки добра в спадщині видатного українського вченого, філософа і гуманіста Івана Андрійовича Зязюна (1938-2014 рр.). Розкрито сутність педагогіки добра як категорії педагогіки та обґрунтовано необхідність її введення в педагогічний тезаурус.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії
    (НТУ "ХПІ", 2013) Лавріненко, Олександр Андрійович
    У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначається сутність і специфіка педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічного дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.
  • Ескіз
    Документ
    Творчий розвиток і опанування педагогічної майстерності в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2010) Лавріненко, Олександр Андрійович
    In the article innovative approaches in the capture by pedagogical trade by the future teachers of Ukraine in the period of becoming of the national state (1917–1919) are considered, attention is accented on the questions of essence and specific of pedagogical trade as an attributive making teaching profession in a history and pedagogical retrospective view.