Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Вибір професії як підґрунтя для формування структури діяльності сучасного фахівця економічного профілю
    (НТУ "ХПІ", 2014) Майковська, В. І.; Чирков, Д.
    Стаття присвячена проблемі свідомого ставлення до вибору професії. Наголошується, що проблеми якості професійної підготовки завжди були в центрі уваги науковців. Досліджено вимоги до рівня компетентності сучасного фахівця економічного профілю. Обґрунтовано тлумачення поняття «компетентність». Розкрито сутність ставлення як внутрішньої позиції та виду інтересу. Розглянуто рівні ставлення до вибору професії: високий, середній, найнижчий. З’ясовано фактори, що впливають на вибір професії. Проведено аналіз структури діяльності сучасного фахівця економічного профілю. Обумовлено перелік професійних компетентностей за видами діяльності.