Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивна технологія вимірювання домінуючого типу організаційної культури університету
    (НТУ "ХПІ", 2015) Дудар, А. Ю.; Мещанінов, О. П.
    Представлено інтерактивну технологію вимірювання домінуючого типу організаційної культури з використанням автоматизованої веб-системи підтримки планування розвитку університету, що синергетично поєднує традиційні моделі визначення домінуючого типу організаційної культури, психокорекцію, оцінку управлінських характеристик, визначення життєвого циклу для планування сталого розвитку університету та побудову колективної інтегральної оцінки.
  • Ескіз
    Документ
    Критеріальні ознаки якості університетської системи освіти
    (НТУ "ХПІ", 2015) Мещанінов, О. П.
    Визначено критеріальні ознаки університетської системи освіти, що проаналізовані з позиції потреб та тенденцій, які властиві постіндустріальному суспільству, яке прагне здійснити розвиток до інформаційного суспільства. Висвітлено актуальну проблему вибору шляхів розвитку університетської системи освіти в Україні та формування інноваційної моделі розвитку. У подальших дослідженнях доречна розробка оновленоїсинергетичної моделі розвитку, що спираєтьсяна новий вимір, вимірв категоріях організаційної культури.