Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація ресурсного підходу в системі педагогічної підготовки майбутніх учителів: світовий досвід
    (НТУ "ХПІ", 2013) Микитюк, Сергій Олександрович
    У статті конкретизуються окремі аспекти реалізації завдань щодо вдосконалення змісту вищої педагогічної освіти через розроблення та впровадження відповідного науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу на базі ресурсного підходу. На підставі аналізу документа "Загальні європейські принципи і підходи до компетентностей та кваліфікацій учителів", які покладені в основу створення єдиної структури європейської якості педагогічної освіти, визначено ключові ознаки педагогічної професії у контексті реалізації ресурсного підходу.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсний підхід у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2011) Микитюк, Сергій Олександрович
    The article shows the value of resource approach in preparing future teachers to innovative activity. The main ideas of resource approach are presented in the article. Also it is stated that resource approach changes the strategy of educational establishment, promotes adjustment of future teachers training content with the demands of modern society, optimizes tools, forms and methods of training.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2012) Микитюк, Сергій Олександрович
    У статті розкрито значення ресурсного підходу у формуванні правосвідомості майбутніх учителів. Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змі­нює стратегію педагогічного процесу, а саме орієнтує на поширення активних форм і методів навчання
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя
    (НТУ "ХПІ", 2012) Микитюк, Сергій Олександрович
    In the article there were selected groups of professional skills for professional development of future professional: affective-motivational, legal and regulatory, behavioral. The article states that the development of affective-motivational group of professional skills happens in the process of training classes, legal and regulatory skills - in traditional forms of professional training, behavioral - during training interaction with the subjects of educational process. Also the author concretized the principles that have influence on successful professional development of future teachers.