Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практикум із загальної психології". Частина 2
    (КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій Іванович
    Програма вивчення загальної навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" є формування основ професійного досвіду психолога та одержання знань про основні класичні принципи і методи психологічної роботи, освоєння конкретних умінь, навичок і засобів її організації. Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи дослідження психічних явищ. Завдання курсу "Практикум із загальної психології" полягає в: освоєнні всіх етапів емпіричного дослідження; ознайомленні студентів із системою понять, що дозволяють аналізувати емпіричне дослідження; набутті студентами навичок роботи з конкретними методиками, які мають широко застосовуватися у психологічній практиці; відпрацюванні практичних умінь вивчення психологічних характеристик людини як індивіда, суб’єкта діяльності, особистості, індивідуальності; а також щодо виявлення психологічних особливостей людини при проведенні професійного відбору, у процесі навчання тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практикум із загальної психології". Частина 1
    (КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Панфілов, Юрій Іванович
    Програма вивчення загальної навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Практикум із загальної психології" є формування основ професійного досвіду психолога та одержання знань про основні класичні принципи і методи психологічної роботи, освоєння конкретних умінь, навичок і засобів її організації. Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи дослідження психічних явищ. Завдання курсу "Практикум із загальної психології": полягає в: освоєння всіх етапів емпіричного дослідження; ознайомлення студентів із системою понять, що дозволяють аналізувати емпіричне дослідження; набуття студентами навичок роботи з конкретними методиками, які широко застосовуються в психологічній практиці; відпрацювання практичних умінь вивчення психологічних характеристик людини як індивіда, суб’єкта діяльності, особистості, індивідуальності; умінь щодо виявлення психологічних особливостей людини при проведенні професійного відбору, в процесі навчання тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до дисципліни "Етнопсихологія"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Етнопсихологія" є ознайомлення студентів з теоріями та результатами досліджень в етнопсихології; у формуванні у студентів інтересу до пізнання та навиків первинного аналізу етнокультурної специфіки індивідуальної та групової поведінки людей. Завдання вивчення дисципліни "Етнопсихологія" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ етнопсихології та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до дисципліни "Психологія творчості"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гура, Тетяна Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Психологія творчості" є в ознайомленні студентів з роллю та значенням психології творчості у системі психологічного знання; в ознайомленні із вітчизняними та зарубіжними теоріями стосовно центральних понять психології творчості;в ознайомленні із терапевтичними можливостями творчості. Завдання вивчення дисципліни "Психологія творчості" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ психологія творчості та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.