Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Детерминанты качества высшего образования: значимость и сила влияния (по результатам экспертного оценивания студентов Балтийской Международной Академии, Латвия)
    (Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, 2019) Мороз, Светлана Анатольевна; Бука, Инта Станиславовна; Мороз, Владимир Михайлович; Грень, Лариса Николаевна
    В статье содержится обоснование возможности использования латвийского опыта для совершенствования содержания и практики функционирования систем высшего образования тех государств, стратегии развития которых, предусматривают интеграцию национальных образовательных и научных институтов в европейское пространство высшего образования. В статье рассмотрены перспективы использования механизма участия студентов в системе мониторинга качества высшего образования. Статья содержит результаты анализа ответов латвийских студентов относительно оценивания ими силы влияния основных факторов на качество высшего образования, а также силы воздействия отдельных характеристик качества высшего образования на его итоговый уровень. Статья содержит авторскую точку зрения относительно места и роли субъектов государственного управления в обеспечении качества высшего образования, в том числе и в контексте их участия в составлении содержания учебных программ, а также контроле за практикой их реализацией.