Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Професійне удосконалення науково-педагогічних працівників: проблеми та шляхи вирішення
    (НТУ "ХПІ", 2010) Олійник, Віктор Васильович
    У статті розглядається проблема професійного вдосконалення науково-педагогічних працівників у взаємозв’язку: якість викладацького персоналу ВНЗ → якість підготовки спеціаліста → якість підготовки учня. На основі аналізу характеристик особистості педагога вищої школи в новій інтелектно-інформаційній епосі та ситуацій щодо професії педагога і наявного якісного кадрового потенціалу ВНЗ обгрунтовуються підходи та шляхи розбудови системи фахового зростання викладачів. Подаються інноваційні бачення ормування освітньої політики у підготовці та підвищенні кваліфікації педагогічних працівників, що базуються на засадах андрагогіки, компетентнісного підходу та інноваційних педагогічних практик.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен формування управлінської еліти у парадигмі неперервної освіти: Про управлінську еліту взагалі та про формування управлінської еліти зокрема
    (НТУ "ХПІ", 2013) Олійник, Віктор Васильович
    У статті на основі аналізу сучасних тенденцій та особливостей управлінської еліти у суспільстві розкривається проблема формування даної категорії еліти як феномен у парадигмі неперервної освіти. Обгрунтовується необхідність удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденйії розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Олійник, Віктор Васильович
    У статті висвітлюються тенденції стандартизації, інформатизації та технологізації розвитку післядипломної педагогічної освіти (ППО) в умовах трансформації суспільства. Розкриваються пов’язані з ними завдання та шляхи їх вирішення. Обґрунтовується роль Університету менеджменту освіти та консорціуму в розробленні стандартів, удосконаленні змісту й запровадженні інноваційних педагогічних технологій, модернізації наукової діяльності у ППО