Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Технологія вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників в умовах підвищення кваліфікації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович; Єрьоменко, Тетяна
    У статті розкрито суть таких понять, як “компетентність”, “професійна компетентність”, “технологія”; доведено, що удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників під час підвищення кваліфікації відбувається за допомогою технології, складовими якої виступають лекційні, семінарські заняття, тренінги; визначено суттєві відмінності методики проведення лабораторних і практичних занять із природничих дисциплін, методики проведення гуманітарних та суспільних дисциплін у досягненні основних навчальних цілей та методики викладання юридичних дисциплін у закладах вищої освіти; розкрито важливість набутих знань із надання соціально-психологічних та корекційних послуг студентам з особливими освітніми потребами та практичного їх застосування у практиці закладів вищої освіти; доведено ефективність обраної технології для слухачів курсів підвищення кваліфікації у їх подальшій педагогічній діяльності.