Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Ділове спілкування як невід'ємна складова управлінської діяльності керівника соціального закладу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович
    Стаття присвячена розкриттю роді ділового спілкування в управлінській діяльності керівника соціального закладу; визначено ділове спілкування як специфічну форму активності учасників управлінського процесу; розкрито предмет, мету, функції та принципи ділового спілкування; доведено, що спілкування в управлінні є важливим інструментом виконання основних управлінських функцій: організації, мотивації, планування і контролю; розкрито основний зміст та головні обов'язки управлінської діяльності керівника соціального закладу, а також правила, яких він повинен дотримуватись у спілкуванні з підлеглими. На прикладі проведеного авторами статті семінару (щорічна школа-семінар "Сучасні педагогічні технології в освіті", що проходить Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут") було доведено дієвість запропонованих методик для визначення комунікативної компетентності керівника соціального закладу; запропоновано тренувальні вправи з набуття знань та формування умінь ділового спілкування, які доводять, що ефективному діловому спілкуванню можна і треба вчитись задля успішної професійної управлінської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Готовність до адаптивного управління сучасного менеджера в умовах конкуренції на ринку праці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Резнік, Світлана Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович; Костиря, Ірина Валентинівна
    З огляду на запити вітчизняного та міжнародного ринків праці у кваліфікованих і конкурентоспроможних менеджерах, представлено теоретичний аналіз особливостей формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління у процесі професійної підготовки і практичні рекомендації з даного питання. Призначено для бакалаврів й магістрів управлінського та економічного профілю та для викладачів, що проводять підготовку професійних управлінських кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний спадок Івана Зязюна – дороговказ модернізації освіти України
    (НТУ "ХПІ", 2016) Мигущенко, Руслан Павлович; Панфілов, Юрій Іванович
    Стаття присвячена біографії та аналізу педагогічної діяльності академіка НАПН України, вчителя-гуманіста, розробника концепції Педагогіки Добра – Івана Андрійовича Зязюна. Протягом усього свого життя він прагнув удосконалення шляхів, які б призвели до покращення навчання та виховання особистості і зокрема фахівців у галузі педагогіки. Розглянуто основні концептуальні ідеї академіка Івана Зязюна щодо проблем та перспектив розвитку вищої педагогічної освіти, педагогічній майстерності вчителя, ролі неперервної освіти, педагогічної творчості і артистизму особистості, формуванню професійної компетентності, самовдосконаленню майбутніх педагогів, теорії педагогічної майстерності і Педагогіки Добра, які стали підґрунтям до нового закону України "Про вищу освіту". Приведено приклади досвіду впровадження основних концептуацій видатного вченого, які сприяють формуванню педагогічної та методичної культури в НТУ "ХПІ".