Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Панченко, О. І.
    Cтаттю присвячено проблемам професійної підготовки майбутнього інженера-механіка в умовах вищої школи. У полі зору перебувають питання визначення структури, змісту і характеру професійно-соціальних компетенцій інженера-механіка авіаційного профілю. Для їхнього визначення застосовано метод експертних оцінок та анкетування різних груп респондентів від студентів до викладачів. На підставі проведених педагогічних досліджень виявлено розбіжності в розумінні вагомості професійних якостей інженерів-механіків суб’єктами навчання та роботодавцями. Визначено складові професійно важливих якостей інженера-механіка авіаційного профілю у вигляді сукупності компетенцій: загальнонаукових, професійних, інструментальних, соціально-особистісних. Встановлено, що подальших досліджень потребують шляхи і засоби формування та розвитку професійних компетенцій і професійної культури майбутніх інженерів-механіків.
  • Ескіз
    Документ
    Методи формування здатності прийняття креативних рішень у професійній діяльності студентами інженерного профілю
    (НТУ "ХПІ", 2017) Перехрест, Н. В.; Панченко, О. І.; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено дослідженню методів формування здатності прийняття креативних рішень у професійній діяльності студентами інженерного профілю в умовах інформаційно-освітнього середовища технічного університету. Акцентовано увагу на необхідності змін в освітніх технологіях. Наголошено на необхідності застосування засобів інформаційної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні аспекти формування професійного мислення майбутнього інженера-мехніка
    (НТУ "ХПІ", 2016) Панченко, О. І.
    Статтю присвячено проблемам професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Автором розкриті особливості формування професійного мислення майбутніх інженерів-механіків у процесі їх фахової підготовки. Обговорюються особливості організації формування професійного мислення на підставі запровадження компетентнісного підходу. Розкриті дидактичні аспекти, що сприятимуть ефективному формуванню професійного мислення майбутнього інженера-механіка.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання цілеспрямованого формування професійного мислення майбутнього інженера-механіка в умовах технічного університету
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Панченко, О. І.
    У статті схарактеризовано змістовні компоненти цілеспрямованого формування професійного мислення майбутнього інженера механіка. Зазначено, що їх застосування у педагогічному процесі спрямоване на підвищення ефективності вирішення професійних задач та самореалізації особистості у життєвому просторі. Визначено найважливіші ознаки та розкрито сутність змістовних компонентів формування професійного мислення майбутнього інженера-механіка. Наголошується, що успішна реалізація компонентів сприятиме професійному й особистісному становленню майбутнього інженера-механіка.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології формування професійного мислення інженера-механіка як засіб розвитку цілісної творчої особистості майбутнього фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2015) Панченко, О. І.
    Статтю присвячено професійному розвитку особистості. Виявлено особливості професійної діяльності інженера в умовах сучасних новацій. Акцентовано увагу на необхідності змін в освітніх технологіях. Виокремлено основні інноваційні технології розвитку професійного мислення як засобу розвитку цілісної творчої особистості. Наголошено на необхідності застосування засобів інформаційної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори, що впливають на ефективність організації навчального процесу при підготовці студентів-іноземців у технічному ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2012) Панченко, О. І.
    Визначені основні чинники впливу на засвоєння дисциплін, що вивчаються, досліджена їх доля в освітньому процесі на прикладі вивчення дисципліни «Накреслювальна геометрія». Проаналізований вплив вищезгаданих чинників на «сприятливі педагогічні умови» при вченні іноземних студентів.