Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Використання комп'ютерних застосунків для розвитку креативного мислення у студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Петутіна, Олена Олександрівна; Міщенко, Марина Миколаївна
    В статті пропонується огляд комп’ютерних застосунків, які можуть бути корисними для розвитку креативності у студентів під час навчання. Піднімається питання важливості креативності як однієї з найважливіших "гнучких здібностей" поруч з професійними, а також розкривається поняття Р. Флориди "креативний клас" та наголошується на важливості нової освіти для його становлення.
  • Ескіз
    Документ
    Використання кейс-методу у навчанні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Петутіна, Олена Олександрівна; Міщенко, Марина Миколаївна
    Одним із сучасних інтерактивних педагогічних прийомів є кейс-метод, який поєднує в собі ряд можливостей для теоретичного та практичного засвоєння матеріалу. Даний метод є актуальним для вивчення гуманітарних дисциплін. Кейс-метод заснований на колективній роботі студентів, сприяє командній роботі над спільним проектом. В статті подається приклад кейсу, що використовують викладачі НТУ «ХПІ» в межах курсу «Історія та культура України».
  • Ескіз
    Документ
    Міжкультурний діалог Захід – Схід у сучасному українському суспільстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Петутіна, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена актуальній в сучасній Україні проблемі – міжкультурному діалогу Захід – Схід, що має різні аспекти. Важливими є саме моральні засади цього діалогу: гуманізм, толерантність, солідарність, відповідальність. Діалог культур – це потреба в їх взаєморозумінні та взаємозбагаченні при необхідності збереження різноманіття полікультурного світу. Міжкультурний діалог Захід – Схід не заперечує процесам, спрямованим на визначення культурної ідентичності, унікальності культур – і в цьому відмітна риса сучасної етнокультурної ситуації в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Діалог культур: нові напрямки та інструменти дослідження
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Петутіна, Олена Олександрівна; Міщенко, Марина Миколаївна
    Стаття присвячена одній з найактуальніших глобальних проблем сучасної цивілізації – діалогу культур. Аналізуються як зразки діалогу культур в сучасному інформаційному суспільстві, так і їх конфліктів. Актуальність теми пов'язана з глобалізаційними процесами у ХХІ ст., новими вимірами співіснування різних культурних світів. Збереження культурних цінностей та транслювання їх в майбутнє отримує нове звучання через багаторівневу систему культурних взаємодій, що демонструють своє існування в мережі Інтернет. Особливий акцент зроблено на актуальності діалогу культур у розвитку духовності студентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Факультет соціально-гуманітарних технологій НТУ "ХПІ". Історія. Досягнення. Перспективи
    ("Друкарня Мадрид", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Блошенко, Олена Іванівна; Бурега, Валерій Васильович; Глядя, Сергій Олександрович; Голікова, Оксана Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович; Городиська, Ольга Миколаївна; Кіпенський, Андрій Володимирович; Козлова, Олена Аркадіївна; Красіков, Михайло Михайлович; Любієв, Альберт Гнатович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Петутіна, Олена Олександрівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Романовський, Олександр Георгійович; Угольнікова, Наталія Сергіївна; Шаронова, Наталія Валеріївна; Шелудько, Лариса Вагізіна
    У виданні розповідається про створення й становлення факультету соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведені дані про кафедри, що входять до складу факультету, їх історії та сучасну діяльність, відомості щодо провідних викладачів та науковців. Для широкого кола читачів.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна культура та етика викладача
    (НТУ "ХПІ", 2015) Петутіна, Олена Олександрівна
    Розглянуті основні складові етики викладача університету, її роль в його професійній діяльності. На основі соціологічних досліджень проаналізовані найважливіші моральні принципи (вимогливість, гуманізм, оптимізм, патріотизм, колективізм, милосердя, індивідуалізм) та моральні якості педагога. Зроблено висновок про те, що ефективність його професійної діяльності значною мірою обумовлена рівнем моральної культури.