Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з філософії освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина Валентинівна
    Наведено комплекс методичних рекомендацій, спрямованих на підвищення рівня засвоєння студентами навчального матеріалу з філософії освіти за рахунок зростання їхнього інтересу до цієї дисципліни. Детально розкрито зміст восьми семінарських занять з основних тем курсу, передбачених навчальною програмою. Структура кожного заняття містить його мету, короткий виклад чітко виділених необхідних теоретичних відомостей та рекомендованих практичних вправ, а також запитання і завдання для самоконтролю і списки рекомендованої літератури. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи" та для педагогів-практиків, які прагнуть підвищити свою загальну і філософську культуру. Може бути корисне всім, хто цікавиться проблемами сучасної освіти і творчості в педагогічній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Філософія освіти: система цінностей в культурі педагогіки вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Проаналізовано сенс і значення культури педагогічної діяльності та її суспільну цінність. Показано, що культура педагогічної діяльності випливає з ціннісної орієнтації педагогіки вищої школи. Детально розглянуто основні цінності вищої освіти та ціннісні аспекти педагогічної діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи", аспірантів та молодих викладачів, всіх, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічні аспекти феномену освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Культура педагога
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2015) Завєтний, Сергій Олександрович; Пазиніч, Станіслав Миколайович; Пономарьов, Олександр Семенович; Тіщенко, Леонід Миколайович
    З огляду на сучасний стан системи вищої освіти та суспільних вимог до її змісту й характеру проаналізовано місце освіти в культурі та вектори її загальної спрямованості. Розглянуто історичний шлях розвитку культури педагогіки. Розкрито цілі і сенс феномену культури професійної діяльності педагога. Зосереджено увагу на структурі професійної діяльності педагога та її культури. Показано зв’язки професійної культури педагога з його педагогічною майстерністю і системою цінностей педагогічної діяльності та її впливу на особистісний розвиток студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання діяльності фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Наведено навчальний матеріал з моделювання діяльності фахівця, методичні рекомендації до лекційних і семінарських занять та самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання, а також з контролю знань i виконання контрольних робіт. Містить тематику контрольних робіт з дисципліни та критерії їх оцінки. Призначено для магістрів денної та заочної форм навчання зі спеціальності "Педагогіка вищої школи".
  • Ескіз
    Документ
    Логіко-методологічні основи активізації професійно-пізнавальної діяльності студентів
    (НТУ "ХПІ", 2009) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    It is shown that post industrial society needs not just specialists, but in competent creative personalities. The necessary condition of professional and social competency of students forming is their active professionally-cognitive activity in the system of education. Logical and methodological bases of its activation are formulated.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологія освіти і формування національної еліти
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр Семенович
    Показано, що вирішення складних проблем соціально-економічного й духовного відродження України вимагає належного кадрового забезпечення. Ним має стати нова генерація національної еліти. Для її підготовки необхідна нова освітня парадигма і нова філософія освіти. Розглянуто роль цінностей освіти у розв’язанні поставлених проблем
  • Ескіз
    Документ
    Виховний вектор нової філософії освіти
    (НТУ "ХПІ", 2010) Пономарьов, Олександр Семенович
    Проаналізовано роль і зміст виховання сучасної студентської молоді у філософії освіти. Підкреслено, що виховна діяльність у вищій школі полягає перш за все у тому, щоб студенти виховувались, беручи приклад зі своїх педагогів, які мають бути для них взірцем професіоналізму, порядності і культури. Розкрито суспільну значущість виховної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна культура у вищій школі
    (НТУ "ХПІ", 2012) Пономарьов, Олександр Семенович