Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моральнісний сенс філософії лідерства
    (ФОП Панов А. М., 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Романовський, Олександр Георгійович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Проаналізовано філософську сутність феномену моральнісного лідерства. Розкрито сенс моральності та її значення в життєдіяльності соціуму. Розглянуто моральність у загальній структурі суспільної свідомості. Показано сенс моральності як регулятора суспільних відносин. Проаналізовано роль моральності у забезпеченні належного характеру функціонування і розвитку соціокультурного простору. Наведено основні шляхи, способи і засоби розвитку моральності лідера та учасників командної діяльності. Показано взаємозв'язок моральності та культури лідера. Розглянуто моральнісні основи ефективного лідерства. Для слухачів магістерських програм зі спеціальності "Публічне управління та адміністрування" та спеціальності "Освітні, педагогічні науки", а також для педагогів і керівників-практиків, які прагнуть бути лідерами. Може бути корисно всім, хто цікавиться проблемами моральності, лідерства й підготовки лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Культура управління
    (Національний університет цивільного захисту України, 2018) Садковий, Володимир Петрович; Назаров, О. О.; Домбровська, Світлана Миколаївна; Крутій, Олена Миколаївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    Ефективність управлінської діяльності істотною мірою залежить як від професійної і соціальної компетентності керівника, так і від його загальної і професійно управлінської культури. Аналізу сутності, змісту і структури цієї культури як специфічного суспільного і водночас індивідуального феномену присвячено монографію. Виходячи з розуміння суспільної ролі культури та сутності управління розглядається сенс культури управління. Призначено як для студентів управлінських спеціальностей, так і для керівників-практиків, які прагнуть осмислити сенс і призначення своєї діяльності й підвищити рівень її дійовості та ефективності роботи персоналу.
  • Ескіз
    Документ
    Логіка соціального управління
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Асєєва, Ірина Володимирівна
    З позицій логіки людської діяльності розглянуто природу, сутність і зміст феномену управління людьми і соціальними системами. Показано роль і призначення логіки управління та її місце в системі наук про управління. Наведено основні принципи і положення логіки управлінської діяльності та особливості їх застосування. Призначено для студентів всіх форм навчання, керівників-практиків та викладачів управлінських спеціальностей.