Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Использование игрового проектирования при подготовке будущих психологов к практической деятельности
    (НТУ "ХПИ", 2010) Попова, Галина Викторовна; Павлик, Е. М.
    В статье описывается практика использования метода игрового проектирования при обучении будущих психологов конкретным навыкам работы тренера. Предлагаются методические приемы развития креативного мышления, активизации участия студентов в игровом проектировании. Описываются этапы проведения и методы организации тематического игрового проектирования. В работе обсуждаются возможности метода, полученные результаты наблюдений за стратегией участия студентов в игровой практике по созданию тренинговых программ. Приводится перечень конкретных компетенций, которыми овладевают студенты в ходе игровой практики.
  • Ескіз
    Документ
    Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования
    (НТУ "ХПИ", 2012) Попова, Галина Викторовна; Милорадова, Наталья Эдуардовна
    In the article practice of the use of method of the playing planning is described at teaching of future psychologists to concrete skills of work of trainer. The stages of leadthrough and methods of organization of the thematic playing planning are described. The methodical receptions of development of creative thought, activations of participation of students, are offered in the playing planning. Possibilities of method come into question in-process, got results of looking after strategy of participation of students in play­ing practice on creation of the training programs. A list over of concrete competenses which students seize during playing practice is brought.