Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Технологія створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    В публікації обґрунтовано доцільність використання рольової гри у навчальному процесі у закладі вищої освіти. Проведено аналіз сучасних інтерактивних методів навчання, які застосовуються викладачами різних країн світу. Розглянуто сучасний стан впровадження моделюючої рольової гри в українських закладах вищої освіти. Висвітлено технологію створення та проведення рольової гри в педагогічному процесі. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу гри в умовах пандемії 2020‒2021 років із метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання. Сформовано висновки щодо доцільності використання рольової гри в умовах дистанційної форми педагогічного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Соціально-психологічний тренінг"
    (КП "Міська друкарня", 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Програма вивчення загальної навчальної дисципліни "Соціально-психологічний тренінг" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра напряму 053 "Психологія" спеціальності 053 "Психологія". Метою викладання навчальної дисципліни "Соціально-психологічного тренінгу" є набуття знань в області соціально-психологічних механізмів СПТ і застосування різних тренінгових методів та вмінь конструктивної ділової взаємодії. Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціально-психологічні механізми СПТ. Завдання курсу "Соціально-психологічний тренінг": засвоєння студентами матеріалу з історії створення методу СПТ; основним теоретичним положенням відносно механізмів психологічного впливу в процесі СПТ та застосуванню різних тренінгових методів; побудова програм СПТ; оволодіння вміннями ефективного партнерського спілкування. Особлива увага приділяється формуванню вмінь управління кліматом відносин у діловому контакті, засвоєнню прийомів недирективного управління взаємодією.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до дисципліни "Етнопсихологія"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Етнопсихологія" є ознайомлення студентів з теоріями та результатами досліджень в етнопсихології; у формуванні у студентів інтересу до пізнання та навиків первинного аналізу етнокультурної специфіки індивідуальної та групової поведінки людей. Завдання вивчення дисципліни "Етнопсихологія" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ етнопсихології та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до дисципліни "Психологія творчості"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гура, Тетяна Віталіївна; Мовчан, Яна Олександрівна; Попова, Галина Вікторівна; Шаполова, Вікторія Валеріївна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Психологія творчості" є в ознайомленні студентів з роллю та значенням психології творчості у системі психологічного знання; в ознайомленні із вітчизняними та зарубіжними теоріями стосовно центральних понять психології творчості;в ознайомленні із терапевтичними можливостями творчості. Завдання вивчення дисципліни "Психологія творчості" є проведення лекційного курсу, практичних та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з основ психологія творчості та закріплення знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.