Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Основні принципи психокореційно-педагогічної роботи з молоддю яка проявляє девіантні форми поведінки
    (НТУ "ХПІ", 2017) Поцулко, О. А.
    У статті аналізуються основні принципи корекційно-педагогічної роботи з молоддю в освітньому процесі, а також варіанти корекційного навчання, зокрема тренінги (аутотренінг, поведінкова (біхевіоральна) терапія, нейролінгвістичне програмування, психодрама, трансактний аналіз) з метою подолання девіантних форм поведінки молодих людей.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення комунікативної культури студентів медичного вузу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Поцулко, О. А.
    У статті розглядається сутність феномену комунікативної культури як одного з основних компонентів загальної культури особистості, проаналізовані основні критерії комунікативної культури (комунікативна компетентність та комунікативна спрямованість), а також складові елементи цих критеріїв. Надані дані експериментально-дослідної роботи зі студентами-медиками, які підтверджують гіпотезу про те, що в медичному вузі при дотриманні ряду загальних і приватних умов можна ефективно впливати на удосконалення комунікативної культури майбутнього медичного працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Електронний підручник як основний елемент сучасного освітнього середовища
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гущенко, В. В.; Поцулко, О. А.
    У статті розглядаються й аналізуються основні елементи, структурна організація, переваги та недоліки, а також вимоги щодо електронних підручників в системі сучасного освітнього середовища. Автор більш детально зосереджує увагу на засобах створення електронних підручників, їх класифікації та аналізує роль системного підходу при створенні цих підручників.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний контекст комунікативної освіти студентів вузів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Поцулко, О. А.
    У статті розглядається сутність комунікаційної освіти, її структура та модель педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів. Автор описує змістовний блок моделі педагогічного управління комунікативною освітою студентів вузів, який включає в себе міжкультурну, мовну, міжособистісно-комунікаційну та дискурсивну складові.
  • Ескіз
    Документ
    Безперервність освіти – нова філософія освітньої діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Поцулко, О. А.
    У статті розглядається концепт безперервної освіти як філософсько-педагогічний феномен. Здійснюється історико-філософський та онтологічний аналіз причин переходу від «кінцевої» до «безперервної» освіти. Розглядаються завдання і принципи безперервної освіти, та її креативний характер Аналізується роль освіти через усе життя, як процес розвитку й саморозвитку особистості та обґрунтується її значення для людини в процесі переходу до інформаційного суспільства.