Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність розвитку рефлексивності у майбутніх психологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кірєєва, Вероніка Едуардівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Куратор у навчально-виховному процесі ВНЗ
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2011) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Автором розглядається роль куратора у навчально-виховному процесі ВНЗ. Згідно мети дослідження було проведено анкетування студентів різних курсів для виявлення їх розуміння важливості роботи куратора та якості виконання ним обов'язків.
  • Ескіз
    Документ
    Конфліктна взаємодія у навчально-виховному процесі ВНЗ: особливості, механізми виникнення та методи розв'язання конфліктів
    (2016) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Мета – отримати знання щодо конфліктогенів педагогічного процесу, стратегій конфліктної взаємодії, деструктивних педагогічних стилів, що провокують конфліктні ситуації. На майстер класі буде розглянуто основи попередження та розв’язання педагогічних конфліктів. Слухачі майстер класу ознайомляться із методом картографії конфлікту; техніками ефективного спілкування у конфлікті; правилами контролю над емоціями.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес НТУ "ХПІ"
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Гуріна, Галина Іванівна
    Автори розкривають досвід впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес факультету технології органічних речовин НТУ "ХПІ". Зокрема, описуються конкретні результати реалізації проекту, їх впровадження.
  • Ескіз
    Документ
    Цінності сучасної молоді та їхній вплив на успішність навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі
    (Львівський національний університет ім. І. Франка, 2009) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Розкрито проблему ціннісних орієнтацій сучасного студента. Проаналізовано сутність і місце різноманітних цінностей особистості як у повсякденному житті, так і в навчальній діяльності. Простежено взаємозв'язок академічної успішності з найбільш впливовими цінностями.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний менеджмент – базовий принцип розвитку освітніх організацій
    (НТУ "ХПІ", 2010) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті проаналізовано актуальну проблему розвитку педагогічного менеджменту. Визначені напрями його розвитку з метою ефективності функціонування освітніх організацій. Намічено цілі подальших досліджень поставленої проблеми у контексті удосконалення управлінського процесу в освітніх організацій