Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів
    (Cхідноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розглянуті психологічні предиктори досягнень у навчальній діяльності у студентів інженерно-технічних спеціальностей. За допомогою теоретичного аналізу літератури визначені можливі детермінанти академічної успішності, якими стали: особливості мотиваційної сфери, саморегуляцію різних видів психічної активності та певні індивідуально-психологічні властивості особистості. За допомогою регресійного аналізу на статистично значущому рівні визначено предиктори: мотиви творчої самореалізації, домінування-підпорядкованість, гнучкість та пошук вражень - уникнення вражень. У дослідженні загалом прийняло участь 94 респонденти. Джерел – 6.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості розвитку громадської активності студентів, як чинник психологічної допомоги в умовах освітнього простору
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання гуманітарних дисциплін у технічному вищому навчальному закладі
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Автором розкривається проблема професійної підготовки майбутніх інженерів, особливості викладання циклу гуманітарних дисциплін. Визначена проблема розглядається в рамках концепції формування гуманітарно-технічної еліти.
  • Ескіз
    Документ
    Цінності сучасної молоді та їхній вплив на успішність навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі
    (Львівський національний університет ім. І. Франка, 2009) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Розкрито проблему ціннісних орієнтацій сучасного студента. Проаналізовано сутність і місце різноманітних цінностей особистості як у повсякденному житті, так і в навчальній діяльності. Простежено взаємозв'язок академічної успішності з найбільш впливовими цінностями.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості професійної культури майбутнього інженера
    (Донецький національний технічний університет, 2009) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті автором розглянута сутність професійної культури, проаналізовані її складові "професія" і "культура". Акцентовано увагу на компонентах професійної культури (праксеологічному, управлінському, моральному тощо). За основу дослідження взята освітньо-кваліфікаційна характеристика інженера, яка була доповнена з урахуванням сучасних вимог ринку праці.
  • Ескіз
    Документ
    Формування конфліктологічної культури майбутніх інженерів-машинобудівників: результати експерименту
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті проаналізовані особливості організації формувального етапу експерименту з метою формування конфліктологічної культури майбутнього інженера-машинобудівника. Виділено критерії та показники сформованості конфліктологічної культури: інтелектуально-пізнавальний, аналітико-рефлексійний, мотиваційний, емоційний та предметно-практичний. Здійснено обґрунтування і забезпечення реалізації педагогічних умов, що дозволили виявити ефективність методики формування конфліктологічної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості та структура інтелекту майбутніх фахівців технічного і гуманітарного профілю
    (Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького, 2014) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті аналізуються та досліджуються структури інтелекту студентів різних спеціальностей з метою вичленення та розкриття специфічних для цих видів професійної діяльності інтелектуальних здібностей та подальшої побудови їх профілю. За допомогою факторного аналізу побудовано та обґрунтовано структуру інтелекту майбутніх інженерів зі зсувом до невербального і технічного та майбутніх психологів – зі зсувом до вербального та соціального інтелекту.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента
    (НТУ "ХПІ", 2013) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблений аналіз критеріїв професійної ідентичності майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку професійної ідентичності студентів у сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Сергородцева, Анна Андріївна
    Стаття присвячена питанню особливостей розвитку професійної ідентичності у сучасних студентів. Розглядається процес розвитку професійної ідентичності студентів, його періоди. Досліджуються умови, необхідні для успішного розвитку професійної ідентичності та її головні компоненти. Пропонуються напрями, що допомагають у розвитку професійної ідентичності студентів.