Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Уявлення про майбутню професію та образ "я-професіонал" майбутніх інженерів
    (Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2014) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розглянуті особливості уявлень студентів-інженерів випускних курсів про майбутню професію, її місце у світі інших професій, необхідних функціональних обов'язків і необхідних професійно значимих якостей, тобто уявлення про професіоналізм діяльності та професіоналізм особистості. Визначений семантичний простір уявлень студентів-випускників про соціальні ролі і професії. Розкрито особливості суб’єктивного відношення до себе та професіонала. Встановлено, що в цілому майбутні інженери мають адекватне уявлення про власну професію, вимоги до неї з боку психологічних характеристик, однак далеко не всі, за власною думкою, відповідають цим вимогам. У дослідженні загалом прийняло участь 107 респондентів. Джерел – 5.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аспект вивчення гендерних особливостей уявлень про лідерство студентської молоді
    (НТУ "ХПІ", 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Спіцина, В. В.
    У даній статті розглянуті проблеми гендерних уявлень про лідерство в студентських групах. Завдяки аналізу теоретичного матеріалу були розглянуті особливості уявлень про чоловіків-лідерів і жінок-лідерів. Дане дослідження показало, що гендерні відмінності в уявленнях про лідерство чоловіків і жінок існують.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості етнічної толерантності студенства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Плоткіна, Ольга Сергіївна
    У даній статті розглядається теоретичний матеріал про етнічну толерантність у студентському середовищі. Завдяки цим даним ми прийшли до висновку, що тема етнічної толерантності є дуже актуальною в наш час. Також дані дали нам підставу припустити, що необхідно проводити профілактичні лекції в учбових закладах на тему етнічної толерантності.