Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2014) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розкриті існуючи міждисциплінарні вітчизняні та зарубіжні підходи до визначення умов становлення професіонала протягом навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовано різні думки щодо особливостей підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей, типів професійної діяльності та формування в них професійно важливих якостей, професійної компетентності тощо. Зроблено узагальнюючий порівняльний аналіз наукових підходів щодо формування професіоналізму особистості під час професійної підготовки. На основі проведеного аналізу виокремлено психологічні механізми й умови становлення професіоналізму особистості на етапі професійної підготовки у ВНЗ. Зокрема, психологічними механізмами визначено: ідентифікацію та рефлексію, самодетермінацію та саморозвиток.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості структури мотиваційної сфери студентів технічних спеціальностей
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2013) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розглядається проблема особливостей мотиваційної сфери майбутніх інженерів. Обґрунтовується необхідність її дослідження саме у студентів технічних спеціальностей. На основі проведених методик дається розгорнута характеристика установок особистості у мотиваційно-потребнісній сфері, особливостей внутрішньої мотивації студентів. За допомогою факторного аналізу розкривається складна структура мотиваційної сфери студента технічних спеціальностей. Виділено три фактори: "феномен орієнтації на власну активність", "феномен орієнтації на одержання влади", "феномен орієнтації на отримання насолоди від життя".