Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація вивчення природничих дисциплін майбутніми інженерами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Соколова, Тетяна Володимирівна; Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Методика викладання психології
    (ФОП Панов А. М., 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Розкрито навчально-методичне забезпечення розробка методики викладання психологічної дисципліни, що передбачає постановку мети, мотивацію студентів, вибір змісту, методів і форм навчання, організацію педагогічного контролю. Призначено для магістрів та викладачів закладів вищої освіти, що цікавляться проблемами викладання психології.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана Миколаївна
    Метою статті є обґрунтування педагогічних умов удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту. Визначено, що найбільш значущими педагогічними умовами є рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного та діяльністного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння і критичного осмислення магістрами вивчаємого навчального матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент"
    (Донецький національний технічний університет, 2009) Резнік, Світлана Миколаївна
    В статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обґрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри.
  • Ескіз
    Документ
    Стиль управління та особливості мотивації працівників
    (НТУ "ХПІ", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна; Ярема, О.