Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-професійна позиція викладача в умовах інформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі
    (Класичний приватний університет, 2013) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасна освіта: виклики інформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення професійного зростання студентів в умовах інформаційного суспільства
    (Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови забезпечення професійного зростання студентів під час навчання у ВНЗ у сучасних умовах інформаційного суспільства. Такими умовами є активізація розумової діяльності студентів, інтенсифікація формування у них практичних умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2010) Резнік, Світлана Миколаївна
    Проаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів в умовах трансформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано особливості особистісно-професійної позиції майбутніх інженерів у сучасних умовах трансформаційного суспільства. Розгляд психолого-педагогічних досліджень проблем позиції особистості дозволив визначити поняття „особистісно-професійна позиція”. В умовах кризи вищої освіти, інтернаціоналізації, масовізації та комерціалізації вищої освіти особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів зазнає значних змін, що впливає на якість освіти.