Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна
    The value of education, including higher education – is quite important. In our country, traditionally large volume of enrolment in General secondary education of the population. A significant number of high school graduates continuing to study at higher education institutions. On the one hand, we see a trend of education are presented. On the other hand, concerns the quality of knowledge and level of General education of citizens. Therefore, in today's society for some part of the population education and learning is significant, important value. But for another – these values are not linked: trying to get a higher education, they do not always want to work harder on difficult tasks, the maximum deepening of knowledge. Researchers analyzing modern society and trends of its development noted that the information revolution of today does not contribute to snanny, and, conversely, prevent it. That is an increase in information does not increase knowledge. In the conditions of information society the attention the teachers should guide the students awareness of the value of knowledge, a deep understanding of information and intelligence. The article emphasizes the importance of humanitarian training of future engineers. Special attention should be paid to the values of the Humanities that develops social and communicative competence of the student, critical thinking and contributes to the establishment of humanistic principles in society and in the life of every person.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність викладача в умовах інформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано педагогічну майстерність викладача в умовах інформаційного суспільства. Обґрунтовано, що педагогічна майстерність викладача включає низку вимог, які можна поділити на групи: професіоналізм, мотиваційно-вольові, комунікативні, особистісні якості. Особливого значення в умовах інформаційного суспільства набуває педагогічне лідерство. Воно є запорукою створення певного інтелектуального середовища у процесі навчання як визначного центру особистісного та професійного розвитку студентської молоді.