Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Документ
    Особистість викладача і формування професійної культури сучасних фахівців
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2006) Гайворонська, Вікторія Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Романовський, Олександр Георгійович
    Проаналізовано сутність поняття професійної культури сучасного фахівця і її роль у забезпеченні успішної діяльності і досягнення життєвих цілей. Розглянуто вимоги, які сьогодення висуває до професіоналізму та професійних якостей фахівця. Показано, що їх задоволенням вимагає високої професійної культури, яка стає невід’ємним компонентом професійної компетенції. Показано визначальну роль викладача у формуванні професійної культури сучасних фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Умови формування професійної і педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2003) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Гайворонська, Вікторія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Структура управлінських умінь та навичок майбутніх інженерів
    (Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Ділова етика
    (НТУ "ХПІ", 2006) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Викладено теоретичні й методологічні основи ділової етики, її природу, цілі та завдання. Розглянуто сутність етичних принципів ринкової економіки та етичні цінності сучасного фахівця-управлінця. Проаналізовано особливості національного та регіонального менталітету як одного з визначальних чинників характеру управління. Звернено увагу на етику переговорів, на стилі управління та етичні норми розв’язання конфліктів. Досліджено особливості формування трудової етики, етичних проблем реклами і прийняття етичних рішень. Наведено приклади відомих світових компаній, які дотримуються етичної поведінки у веденні бізнесу. Посібник призначений для самостійної роботи студентів, може бути корисним викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми ділової етики, етики управління і підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Риторика
    (НТУ "ХПІ", 2008) Романовський, Олександр Георгійович; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна; Павлик, Олена Михайлівна; Юр'єва, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"
    (НТУ "ХПІ", 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Викладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з курсу "Практикум з психології праці"
    (2009) Романовський, Олександр Георгійович; Демідова, Юлія Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольне завдання з курсу "Основи паблік рілейшнз"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Формування спрямованості студентів на успішну пізнавальну й професійну діяльність
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Михайличенко, Валентина Євдокимівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з курсів "БЖД", "Охорона праці", "Психологія праці"
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Демідова, Юлія Євгенівна