Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка
    (ФОП Іванченко І. С., 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу "Педагогіка" та активізації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Психологія". Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарському занятті і практичні завдання для підготовки до нього. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ "ХПІ" спеціальності "Психологія".
  • Ескіз
    Документ
    Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Мороз, Володимир Михайлович
    У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Мовна компетенція як складова формування особистості управлінця ХХІ століття
    (НТУ "ХПІ", 2011) Романовський, Олександр Георгійович; Полянська, Ірина Валентинівна; Шевченко, Валентина Федорівна
    Дана стаття присвячена проблемам модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. Сучасними вченими зроблені спроби сформувати методологічні вимоги , які необхідно враховувати при розробці концепції змісту гуманітарної освіти, в тому числі і лінгвістичного, що сприяє соціальному адаптуванні майбутніх фахівців–керівників