Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи
    (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гриньова, Валентина Миколаївна; Резван, Оксана Олексіївна
    Стаття присвячена проблемі застосування у навчальному процесі вищої школи інноваційного способу організації інформації – ментальних карт. Представлено аналіз наукових підходів до теорії радіанного мислення та досвід використання ментальних карт у плануванні, оцінці та навчальному процесі. Визначено можливості майндмеппінгу у процесі слухання та записування студентами лекції, а також аналізу та доповнення лекційного матеріалу під час самостійної індивідуальної та колективної роботи, організованої із застосуванням хмарних сервісів. Визначено альтернативність використання ручного та програмного майндмеппінгу, зокрема програми Freemind. Зроблено висновок про те, що використання ментальних карт дозволяє оптимізувати процес конспектування, впливає на якість запам’ятовування інформації, надає їй особистої значущості та системності.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка успіху
    (НТУ "ХПІ", 2011) Романовський, Олександр Георгійович; Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Грень, Лариса Миколаївна
    Подано зміст педагогіки успіху та основні напрямки її вивчення, а також розглянуто роль особистісно-орієнтованого підходу у формуванні успішності особистості. Увагу зосереджено на необхідності для власного розвитку та саморозвитку студентів формування професійній самосвідомості: самопізнання, позитивної самооцінки, усвідомлення Я-концепції та її використання для самовдосконалення. Виявлено мотиваційне значення цього процесу у становленні фахівця ВТНЗ. Акцентовано важливість спрямованості студентів на успішну професійну діяльність у поліпшенні якості їх підготовки. Обґрунтовано, експериментально перевірено і показано ефективність педагогічних умов, необхідних для її формування. Надано різні методики самовдосконалення, які можуть бути успішно використані для розвитку і реалізації потенціалу особистості. Призначено для студентів і викладачів усіх спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості в професійній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Панфілов, Юрій Іванович; Головешко, Богдан Романович; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації розвитку лідерських якостей, особливу цікавість представляють обґрунтування педагогічних умов формування лідерських якостей майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту та аналіз особливостей розвитку лідерських якостей у майбутніх психологів. Призначено для магістрів та викладачів вищих навчальних закладів, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Практична підготовка та стажування" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано індивідуальне завдання з курсу "Практична підготовка та стажування". Шостий розділ містить контрольні запитання для підготовки до складання іспиту з дисципліни "Практична підготовка та стажування". Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, що може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічний контроль в системі освіти" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з п'яти основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для іспиту з дисципліни. Видання містить глосарій, список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Програма, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Це видання містить програму, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Фізична культура та психофізіологічний тренінг" для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" зі спеціальності 8.18010021 "Педагогіка вищої школи" денної та заочної форми навчання. Структурно ця робота складається з шести основних розділів. Перший містить загальні положення, де подано: предмет, наукові основи і цілі навчальної дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг"; вимоги освітньо-кваліфікаційних характеристик; організаційно-методичні вказівки; систему контролю якості навчання студентів; організацію самостійної роботи студентів. У другому розділі розкрито програму курсу, зміст навчальної дисципліни. У третьому розділі наведено перелік практичних занять. Четвертий розділ містить перелік контрольних робіт. У п'ятому розділі подано контрольні запитання для заліку з дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг". Шостий розділ містить діагностичні методики, які можуть допомогти у діагностиці особистісної сфери магістрантів. Видання містить список основної та додаткової літератури, який може бути корисним для студента при самостійному вивченні тем з цієї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ