Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Тимбілдинг в соціальному забезпеченні
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Теорія і практика тренінгової роботи
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Теорія і практика тренінгової роботи» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Методика викладання психології
    (ФОП Панов А. М., 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
    Розкрито навчально-методичне забезпечення розробка методики викладання психологічної дисципліни, що передбачає постановку мети, мотивацію студентів, вибір змісту, методів і форм навчання, організацію педагогічного контролю. Призначено для магістрів та викладачів закладів вищої освіти, що цікавляться проблемами викладання психології.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості в професійній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Панфілов, Юрій Іванович; Головешко, Богдан Романович; Бондаренко, Вікторія Вадимівна
    У навчальному посібнику представлені як теоретичні засади, так і практичні рекомендації розвитку лідерських якостей, особливу цікавість представляють обґрунтування педагогічних умов формування лідерських якостей майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту та аналіз особливостей розвитку лідерських якостей у майбутніх психологів. Призначено для магістрів та викладачів вищих навчальних закладів, що цікавляться проблемами лідерства.
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-тренувальний процес у школі вищої спортивної майстерності та формування готовності до професійного самовизначення після спорту
    (Класичний приватний університет, 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті зазначено, що навчально-тренувальний процес сприяє розвитку низки особистісних якостей спортсменів, які будуть для них корисними та допоможуть досягти успіху в будь-якій новій сфері професійної діяльності після закінчення спортивної кар’єри. Проте наголошено, що розвиток цих якостей є недостатнім для формування готовності спортсмена до нового професійного самовизначення. Необхідною визнано цілеспрямовану роботу: розробку та впровадження в навчально-тренувальний процес педагогічної технології формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання дипломних робіт
    (НТУ "ХПІ", 2013) Романовський, Олександр Георгійович; Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Херсонський державний університет, 2015) Мовчан, Яна Олександрівна; Романовський, Олександр Георгійович
    У статті розглянуто підходи до визначення професійної соціалізації. Конкретизовано зміст і структуру професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Представлено результати дослідження рівнів розвитку компонентів професійної соціалізації майбутніх інженерів. Коротко описано програму реалізації психолого-педагогічних умов формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Філософія психології
    (НТУ "ХПІ", 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Грень, Лариса Миколаївна
    Розглянута філософія психології як нова методологія, заснована на результатах роботи психічного апарату людини. Вона утворює універсальну базу для цілісного, системного пізнання людини. Виділені основні етапи розвитку філософії психології. Показана роль свідомості, світорозуміння і діяльності як основа її життєвої активності. Розглянута особистість як предмет психологічного дослідження і роль самосвідомості у її розвитку. Призначено для студентів, магістрів, аспірантів і викладачів психології.