Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до курсу "Основи професійної етики інженера"
    (НТУ "ХПІ", 2005) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна
    Викладено особливості використання ситуаційного навчання професійної етики інженера в вищих навчальних закладах, їх природу, цілі та завдання. Обгрунтовано педагогічні умови його застосування в навчально-виховному процесі в ВНЗ. Розглянуто особливості проведення ситуаційних занять з професійної етики інженера в вищих навчальних закладах. Проаналізовано нову роль викладача та студентів в процесі ситуаційного навчання професійної етики інженера. Наведено приклади ситуаційних завдань з професійної етики інженера. Методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів, можуть бути корисними викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми професійної етики, етики управління і підприємництва.
  • Ескіз
    Документ
    Роль психолого-педагогічних дисциплін у становленні кар’єри майбутнього менеджера
    (НТУ "ХПІ", 2011) Романовський, Олександр Георгійович
    Автором проаналізовано поняття кар’єри, уточнено його структуру, компоненти, фактори, які визначають напрямок у розвитку особистості майбутнього фахівця. В статті доведено, що цикл психолого-педагогічних дисциплін є одним з основних факторів кар’єрного зростання. На основі проведеного дослідження автором визначено пріоритетні для сучасних випускників ВТНЗ кар’єрні орієнтації.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка висококваліфікованого інженера як одне з основних завдань вищої освіти (у контексті Болонського процесу)
    (НТУ "ХПІ", 2009) Романовський, Олександр Георгійович; Квасник, Ольга Віталіївна
    Автором уточнено зміст підготовки майбутніх інженерів, визначена роль освіти в зв'язку з впливом Болонської декларації та зміною підходів в освіті, в тому числі і до процесу підготовки інженерів (від традиційного до особистісно - і діяльно орієнтованому). У статті проаналізовано та розкрито сучасні підходи і прийоми підготовки майбутнього інженера до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вказано на необхідність створення і фіксації в нормативних документах ефективної моделі професіонала в процесі підготовки майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості професійної підготовки майбутніх психологів в НТУ "ХПІ"
    (НТУ "ХПІ", 2012) Романовський, Олександр Георгійович
    Під час вивчення вибіркової дисципліни «Філософія досягнення успіху» студенти-психологи оволодівають знаннями, уміннями та навичками, які дозволять їм стати успішними як у майбутній професійній діяльності, так і у особистому житті.