Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Творче використання інноваційних технологій – один із етапів розвитку особистості викладача
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сверида, Б. В.; Антонюк, В. М.
    В статті висвітлено питання, що характеризують роль інноваційних технологій, активних методів навчання в організації навчального процесу, їх вплив на якісні показники підготовки фахівців. Показано їх роль у формуванні педагогічної майстерності та саморозвитку викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної компетентності викладача – шлях до його професійного зростання
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сверида, Б. В.; Антонюк, В. М.
    В статті висвітлені основні підходи до формування професійності,компетентності науково-педагогічного працівника вищого технічного навчального закладу в період його педагогічної діяльності, розглянуто окремі категорії професійної діяльності викладача, які впливають на якість підготовки фахівців у вищій школі.