Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Філософія освіти: система цінностей в культурі педагогіки вищої школи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Проаналізовано сенс і значення культури педагогічної діяльності та її суспільну цінність. Показано, що культура педагогічної діяльності випливає з ціннісної орієнтації педагогіки вищої школи. Детально розглянуто основні цінності вищої освіти та ціннісні аспекти педагогічної діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи", аспірантів та молодих викладачів, всіх, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія Вікторівна
    Предмет дисципліни "Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні" становлять принципи державної політики у сфері професійної освіти, державного регулювання та освітньої діяльності, системи освіти в Україні та системи стандартів вищої освіти, а також організації навчально-виховного процесу у ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання діяльності фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Наведено навчальний матеріал з моделювання діяльності фахівця, методичні рекомендації до лекційних і семінарських занять та самостійної роботи студентів денної та заочної форм навчання, а також з контролю знань i виконання контрольних робіт. Містить тематику контрольних робіт з дисципліни та критерії їх оцінки. Призначено для магістрів денної та заочної форм навчання зі спеціальності "Педагогіка вищої школи".
  • Ескіз
    Документ
    Технологія моделювання готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка", 2009) Середа, Наталія Вікторівна
    Рассмотрена технология моделирования готовности к профессиональной деятельности. Разработана модель готовности к профессиональной деятельности студентов в процессе обучения в высшем учебном заведении. Проанализированы формирование, осознание, обработка и усвоение модели готовности к профессиональной деятельности у студентов, обучающихся по специальности "Психология".